Otázky a odpovědi


Jak mohu zrušit svůj účet? Kde najdu stav svého účtu? Jak je možné, že se nemohu přihlásit do svého účtu? Jak to, že mi chodí tak málo GoldMailů? Co udělat proto, aby se mi načetla provize za mého kamaráda? Kde naleznu obchodní podmínky?





Podmínky naleznete při registraci a zde: https://www.goldmail.cz/cz/portal/obchodni-podminky/

Byl jsem přesunut do jiného levelu, proč?

Aby GoldMail mohl dobře finančně fungovat, jsou nutná jistá pravidla a omezení, čtěte obchodní podmínky (odkaz na obchod. pod.). Nevyplácíme málo aktivním uživatelům. Proto jsme nastavili výplatní limit 1 000 kč do 365ti dní ode dne registrace. Pokud ale uživatel nestihne vydělat 1000 Kč do 365dní, přesouváme jej automaticky do dalšího levelu, ale provizi zachováváme, výplatní limit se u dalšího levelu navyšuje, uživatel má tak motivaci pokračovat a najít cestu jak být více aktivní a jak rychleji získat ještě více peněz. 

Jak mohu stihnout vydělat 1000,- Kč do výplatního limitu?

Goldmail je otevřen všem uživatelům, kteří jsou aktivní a díky kterým náš portál může fungovat, proto se podívejte do sekce "moje úkoly" kde je celá škála možností, jak si přijít na více peněz. Zasílejte pozvánky dalším uživatelům, získáte z jejich aktivit pasivní příjem. GoldMail je finančně otevřen všem aktivním uživatelům, díky kterým naše služba funguje. 

Proč odchází pozvánky, které jsem nikdy neposílal(a)?

Určitě jste zadával(a) v minulosti nějakou pozvánku. Toto nedorozumění nastává pouze v jednom případě, fronta pozvánek mohla odejít se zpožděním ze strany chyby našeho systému a nebo chyby příjemce (providera e-mailové schránky).

Kliknutím na měnící se obrázek lze zdarma a velmi snadno vytvořit vlastní web, na kterém můžete tento svůj pasivní příjem dále propagovat.